Home

Inloggen

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen
Als het niet lukt om in te loggen kun je contact opnemen met onze Klantenservice door te mailen naar info@sdu.nl of te bellen naar 070-3789880 (tussen 8:30 en 17:00). Onze collega's helpen je dan verder.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je onder de login mogelijkheid klikken op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul hier je e-mailadres in (dat is vaak ook je gebruikersnaam) en je ontvangt van ons een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen .

Als ik kies voor ‘wachtwoord vergeten’ krijg ik de melding dat mijn e-mailadres niet bekend is bij Sdu.
Als het lukt niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te maken kun je contact opnemen met onze Klantenserivce door te mailen naar info@sdu.nl of te bellen naar 070-3789880 (tussen 8:30 en 17:00 uur). Onze collega's helpen je dan verder.

Ik krijg geen e-mail nadat ik heb gekozen voor ‘Wachtwoord vergeten’
Gebruik je e-mail van Office 365? Dan komt het soms voor dat de e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen niet aankomt. Neem dan contact op met onze Klantenservice door te mailen naar info@sdu.nl of te bellen naar 070-3789880 (tussen 8:30 en 17:00 uur). Onze collega's helpen je dan verder.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
In de meeste gevallen is je gebruikersnaam hetzelfde als je e-mailadres. Lukt het ook niet om daarmee in te loggen? Neem dan contact op met onze Klantenservice door te mailen naar info@sdu.nl of te bellen naar 070-3789880 (tussen 8:30 en 17:00 uur). Onze collega's helpen je dan verder.